Men oj!

Men Gud vad den här dagen har gått snabbt då! Eller åtminstone från 17 fram tills nu. För min del kunde klockan vara 19 nu, snarare än 21.35, så känns det åtminstone för mig i alla fall. Inte har jag hunnit med de saker jag hade tänkt hinna med heller. Huset är fortfarande i en ända röra, diskmaskinen är inte utplockad och tvättmaskinen sattes aldrig igång. Typiskt mig att skjuta upp det till sista minuten, om det är mycket att göra.
 
Nästa helg ska Oliver döpas, så det blir lite släkt och vännerträff då. Har ännu inte kommit på var vi ska ha fikat efteråt ännu, så med den biten är jag inte helt nöjd. Annars ser det bra ut. Har jag möjlighet ska jag lägga ut ett klipp från när vi sjunger, så ni får höra lite hur det låter.

Tomas kommer ännu en vecka att behöva åka till östersund och jobba, men efter det så kommer han förhoppningsvis hem och då ska det få bli pli på det här stället (för den som undrar så har vi möblerat om och det är kartonger och saker som ska slängas osv här). Dessutom ser jag fram emot att få ha det som vanligt en stund igen, innan han åker på nästa grundbyggarvända




Och nu förstår ni vad jag menar med kartonger och skräp som ska slängas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0