Stackar Oliver...

Jaha, då har jag varit på BVC på förmiddagen här. Marcus hade gått upp bra, men Oliver... 10g sen 25/3.. och bara 0,5cm. Men jag visste nästan att det inte skulle bli så kul att gå idag. huvudsaken är att han mår bra och ser fin och frisk samt inte mager ut och allting så pass var ju bra. Men nu sa de till mig att det förmodligen är så att Oliver är allergisk mot mjölk och att det är därför han kräkts när han ätit gröt och druckit ersättning. Därför får han inte heller testa vanlig välling nu, för det kommer förmodligen gå lika illa det.

Vidare så sa hon till mig att jag inte får amma så mycket. Bara morgon och kväll, max en gång på dagen och natten utöver det. Av detta skulle Oliver bli så hungrig att han var TVUNGEN att äta, fast han inte tycker om maten.. Att bero på det så fick vi också mjölkersättning med oss hem, men den skulle tydligen smaka helt förfärligt, men han måste ändå dricka den.. terror.

Att bero på allergi så har inget svar kommit för mig idag heller (eller någon dator).

Jag pratade med Tomas nyss. Han blir sen hem idag, eftersom hans chef precis kommit upp till östersund för att utvärdera grunden Tomas jobbar med. Tomas lät lika uttråkad och underlig i telefonen som han alltid gör. Men den här gången kände jag mig snarare förbannad. Jag sa inget, men jag tänkte för mig själv att jag tycker nog f*n att han kan bjussa på lite trevlighet i telefonen, till frugan, när han jobbar borta såhär! Får se om det känns värt att ta upp med honom ikväll eller inte. Hoppas nu inte bara att det blir nått blaj, så chefen drar ut på tiden, så det blir för sent för Tomas att sätta sig och åka hem. Jag är bitter just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0