Tänk om det varit MYCKET pengar!

Idag lyckades jag med det otroligt smarta fenomenet "föra över pengar till fel person". Lyckligtvis var det till någon jag är bekant med och har tel nr till och dessutom var det bara 100kr. Felet tillrättat och 100kr tillbaka på mitt konto. Men tänk om jag fört över mycket pengar och till en helt okänd person. Kul om den personen skulle sett kontot och haft kul för misstaget. Mindre roligt. = Jag måste läsa vem jag skickar pengarna till i fortsättningen, istället för att bara anta att det blir rätt!

Kommentarer
Postat av: Isabel, Karro & Emelie

Sugen på att läsa meningslöst skvaller från tre dumma tjejer som försöker göra livet lite roligt :D

och som dessutom konkurrerar ut Svettigaberta!

Kika in, vi skriver massa mode, smink och vardag!

typ...eller massa humor. efter det.

ha det fint!

2009-04-22 @ 20:47:22
URL: http://svettbert.blogg.se/
Postat av: cecilia (animegirl)

hej hej. sitter o är sur.. filippa bara gnäller o vill inte sova..



usch.



fin blogg!! :)



skaffade en jag med igår.. eller i förgår.. kommer ej ihåg.. www.animegirl.blogg.se :)

2009-04-22 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0