Våren är (kanske)här!

Jag sitter ute i den ljuvliga solen i en härligt varm lekpark, full av barn. Jag och Tomas har tagit ut Marcus till en av åkersbergas bästa lekparker, för att han ska få njuta av vad vi hoppas är våren, som kommit för att stanna. Ja tills den avlöses av sommaren. Sittande i solen är det runt 20 grader skulle vi gissa och endast de få vindpustar som kommer, är av kyligt inslag. Jackorna har vi fått ta av, både på oss och barnen.

Igår gjorde jag en gastroskopi. Det var slutet på glutentesten och inte slutade det roligt. I ärlighetens namn var jag så nervös att jag var beredd att lämna rummet utan att ha genomfört det hela, men efter att min make klappat en stund på mig och läkaren lika så, fick jag en stunds mod och gastroskopin till symfonin av kväljningar genomfördes. Men läkaren skyndade sig allt hon kunde och det hela var nog över inom 2 minuter. Hon sa att det såg fint ut, men att vi var tvugna att vänta kanske två veckor på resultatet av blodprovet. Så fram tills dess är jag fortfarande fri - matwise.

Nachos kväll varde kommen och lekparksavslappning lika så!


Kommentarer
Postat av: Liza

Hej!

Viken fin bild på Markus det såg riktigt skönt ut i solen. Vi var också ute hela lördagen med barnen i solen. Idag är det trist men regn och Tindra har feber så det är inget kul alls.



Ha det!

KRAMIZ

2009-04-05 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0