Världens snabbaste!

Ja, det känns verkligen som om att detta varit världens snabbaste dag! Jag var så säker på att vi skulle gå in i segvecka denna veckan, då Tomas åkte (eftersom han är borta på förlängning så att säga) men så blev det inte - inte idag i alla fall och det tackar jag för.

Att bero på förlängning så förlorade ju Sverige mot Lettland, på straffar, för en liten stund sedan. Det var inte så kul att se och nu måste vi vinna USA matchen kl 20 på onsdag om det skall bli något av detta VM. Nog tycker jag att det är dags för VM guld. Nasty olycka på isen idag också. Vi får hoppas att det gick bättre än vad det såg ut och att det inte blir några men.

Kvälls Big brother repris (tv400). Kort kvar innan final. Minns inte vem som vann 2003 (VILL INTE FÅ VETA FÖREN DE VISAR PÅ TV TACK!) så det återstår att se. Underligt att jag kan bli så fast vid något som jag redan sett och som är gammalt nu! Men så kan det vara. Så nu skall jag smyga tillbaka till Tv'n.

Tack för erat läsarstöd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0