God förmiddag

God förmiddag allihopa!

Idag tänkte jag få iväg ett inlägg INANN jag sätter igångmed allt vad jag ska hinna med idag. Igår var det som sagt kaotiskt värre, så jag tänkte försöka få till en lite lugnare dag.
Tomas har kommit hem nu i alla fall och har lagt sig för att vila en stund och själv ka jag mata sonen och sedan fortsätta läsa i min körkortsbok. klockan 14 ska vi vara på förskolan (dagis) och titta ochefter det ska vi ut och köra bil. Jag ska också ringa ett samtal till min farmor och tacka fö de 200 kronorna som hon skickade mig i födelsedagspresent!

Ikväll blir det lugnt! Vi skulle egentligen ha varit barnvakt men jag var det ju igår så det blir en ledig kväll nu. Imorgon kommer det bli en jättetrevlig kväll och på söndag stress inför sista jobbveckan, så ta vara på den här kvällen känns skönt. Jag tror det blir god mat och en film. Kanske kantat av körkortsfrågor *s*

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh tack för tipsen gumman! Ska kollas upp:)



kram

2009-08-07 @ 15:00:39
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Åh men tack :D Ja, saker och ting börjar gå åt rätt håll iaf så jag hoppas det fortsätter så nu ;)

2009-08-07 @ 18:25:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anna

Vilket dagis ar ni valt? vi har precis ställt casper i kö...hoppas ni var nöjda med titten!

kram Anna

2009-08-08 @ 09:26:10
URL: http://annafinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0