Intressant rubrik

Åh usch vad jag har ont i huvudet! Jag borde ha vilat en stund på dagen idag, men det blev det inte eftersom jag satt i telefonen med Jenny i två timmar (skylla mig själv) förutom det har jag pluggat vidare i körkortsboken och med teo skivan. Jag klarade slutprovet på teo och det bådar ju i alla fall gott!

Det blev ingen lekpark idag i alla fall. Liza ringde om att det var alldeles för varmt där, med gassande sol, ingen som helst skugga och ingen stans att sitta. Så hon gick till lekparken hos sig och jag bläddrade i körkortsboken istället. Ska det göras så ska det.
Imorgon har jag ett ärende på förmiddagen och sedan ska jag umgås en stund med min lillasyster. Vid 17 kommer Marcus och Olivers kusin Victor hit och ska sova över. Tomas kommer inte hem imorgon som han brukar, utan kommer på fredag runt lunch.

Jag börjar känna mig drogat trött, men jag ska ändå avsluta kvällen med lite tv för att varva ned. Ja och somnar jag i soffan så är ju inte det hela världen. Liten Oliver kommer ändå väcka mig förr eller senare.

God natt Alla!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja kanske det:D Ja nån tablett får hjälpa tycker jag, får se om jag får nåt tips. Nä det är verkligen trist, kvittar om/hur jag äter, irriterande. Inget lidnrar i matväg iaf.

Nja hade ju vart kul med en kille men vi blir superglada vilket som:)

Kram

2009-08-06 @ 00:24:26
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/
Postat av: Anonym

När ska du skriva teorin? Lycka till med den.

2009-08-06 @ 07:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0