Kanske dags att krypa..

Jag vet, jag är jättetråkig och har inte skrivit på hela dagen, men förutom då vi var hos dagmamman så har jag läst till körkortet hela dagen. Jag SKA ta det nu. Jag behövder det, vill ha det och detta tillfälle dyker säkerligen inte upp på x antal år igen. Vidare så är det en dag imorgon och jag har ungar som vaknar, så jag ska snart dra mig till sängen. Jag dröjer för jag väntar att höra av Liza.. de är på sjukhuset med dotra som inte mår så bra. Mer än så behöver jag inte skriva om här.

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va duktig du är, som övningkör så mycket och pluggar massor på teorin!! Hoppas för din skull att du snart har körkortet i din hand! Första körturen när man fått körkortet och sitter där helt ensam i bilen är helt oförglömlig!

kram!

2009-08-04 @ 10:13:33
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: J. ONLY

Lycla till själv du :) Det kommer att gå jättebra för dig :) Kramar!

2009-08-04 @ 11:08:25
URL: http://jonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0