Kaotiskt värre

Jag har fått frågan om när jag ska skriva min teori och svaret på det är att jag inte riktigt vet. Jag ska ju börja på intensivkursen den 14:e september och de ska boka provet då. Det är i alla fall så jag har förstått det.

Hej förresten! Jag har inte bloggat idag, men det har ni ju sett. I vilket fall så är det för att jag har haft att göra HELA dagen!

Jag var på möte direkt på morgonen och lillasyster passade ungarna. Hemma sedan fick jag besök på en gång och Jenni försvann inte fören ca 16 och precis då kom Marcus och Olivers kusin Victor. Vi gick ganska strax efter det till affären. Där träffade jag på en väninna som följde med hem. Jag lagade middag i samma veva som hon gick hem och då passade Marcus också på att göra en liten olycka på golvet. Jag fick alltså torka både bajs och kiss och sedan försöka akta Oliver, som ändå lyckades krypa i lite bajs, samtidigt som jag torkade av Marcus. Oliver i handfatet för skrubb och göra klart min middag. Sedan bums med Vitor i säng, Oliver gråtandes på golvet över att han också ville duscha, där hade jag nämligen ställt Marcus. När det nästan lugnat ned sig så ringde Tomas för att prata innan han gick och la sig... ja alltså ni hör ju! Det var värre än det låter kan jag säga och jag var alldeles svettig. NU sover alla barnen och jag har fått i mig mat.

Jag skriver sedan innan jag somnar. Nu ska jag plugga mera körkortsfrågor


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du haft galet mycket att göra idag :-) och ändå hinner du skriva några inlägg här på bloggen, det är duktigt gjort! kram!

2009-08-06 @ 23:52:06
URL: http://annafinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0