Nya foton


Oliver är nyfiken på barnen som är utanför


Marcus är ute och leker


Oliver vill också vara med och leka


Barnen vill hälsa på Oliver


Då blir Oliver jätteglad


Sötmunk sover


trött minipolis


Min snygga make


Min dressman-make


Så här såg våran familj ut innan Oliver föddes. Här var han i min mage, men detvisste jag inte om eftersom jag var i ca vecka 4

Nu mina kära så ska jag krasha i säng. Det borde jag gjort för länge sedan men jag har haft trevligt natt-chatt med Anna och det var evigheter sedan så det bara rann på medan tiden flög.

God natt där ute!

ja just det, jag måste tillägga att det är något fel på mitt tangentbord till stora datorn, så ibland hoppar den över att registrera bokstäver.  Emellanåt får ni alltså ha överseénde med underliga ord


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder!

2009-08-07 @ 11:06:40
URL: http://www.improveme.se/emskling
Postat av: Shindra

Sånna familje bilder som den längt ner är alltid så vackra. O väldigt kul o ha i framtiden.

2009-08-07 @ 14:19:45
URL: http://xfjantx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0