Okay jag pratar för mycket..... kanske =D

Tomas får förlägd tid!! Jag visste det...I alla fall en vecka till i Östersund blir det. Men han kommer i alla fall hem till bröllopsdagen!

Linda: Hm.. jag ringer till Tomas och ser ifall han vet om han kan komma hem i natt eller om han åker imorgon bitti..

RRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrr      RRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr

Tomas: Hallå! =D
Linda: Hej! Jag tänkte bara höra hur det blir idag, jag menar om du kommer hem i natt, för jag har vägt för och nackdelar med båda sakerna....
Tomas: Jag är på väg till hotellet nu så...
Linda: Redan, vad bra, för jag tänkte så här att jag kan ju berätta om för och nackdelarna för om du ska stanna i natt eller komma nu på en gång, jag tänkte säga hur jag funderat, men du bestämmer ju så klart
Tomas: Okay...?
Linda: jo jag säger fördelarna med att du kommer hem först, eller jag kan ta allting samtidigt för det blir enklast. Jag tänkte i alla fall att om du kör ikväll så kanske du är trött, men du kan ju stanna och sova en stun om det skulle behövas och så när du kommer hem så kan du lägga dig på en gång, ochdå är du pigg och så eftersom du får sova ut imorgon.
Stannar du i natt  så kan du vara piggare när du åker, men du komme kanske vara trött hemma imorgon och det är u våran bröllopsdag så höhö, det är ju kul om du inte är såååå trött ja och, ja du bestämmer liksom,  jag vet ju inte hur du känne och så, men jag tänkte så i alla fall!
Tomas: Ja, alltså jag är på hotellet nu, så jag tänkte bara packa ihop mig och åka =)
Linda: V.va? Jaha! Ja men det är ju toppn, men tänk på då på att om du är trött och måste stanna så är det okay och jag kan prata med dig om du är trött och jag är vaken när du kommer.
Tomas: Okay =)
Linda: Vi hörs efter vägen!! Jippi.
Tomas: Det gör vi.
Linda: okay, puss hej!
Tomas: Puss hej.

Hm... undrar vad han skulle sagt om jag hållit mig till frågan: Jag tänkte bara höra hur du ska göra? Jag undrar om min make tycker jag babblar för mycket, haha ;-)


Kommentarer
Postat av: ida-take it or leave it

Haha, jag är likadan. Tur att man har tålmodiga partners ^^

2009-08-12 @ 19:43:51
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Postat av: Celina

hihi tack så jättemycket!:)

2009-08-12 @ 19:49:55
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Liza Fredriksson

Skönt att han kommer hem!



Vet att du längtade så mycket.

Hoppas ni får en fin bröllopsdag i morgon.

KRAM

2009-08-12 @ 20:01:19
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D



Var flera som tyckte jag passade i jackan så nu får jag ju nästan beslutsångest, kanske borde ha köpt den iaf, haha ;D

2009-08-12 @ 20:25:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: IDA-take it or leave it

Ja det var verkligen underbart där! Det var första gången jag var i Turkiet, dom jag åkte med hade varit där flera gånger tidigare:)



Jo, tycker det jag med:)

2009-08-12 @ 20:40:07
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Postat av: IDA-take it or leave it

Vi bodde typ mitt i alanya, på ett hotell som heter Prince:) Ganske litet, men mysigt. Jag kommer verkligen inte ihåg va stranden hette, men det var den brevid kleopatra :P

2009-08-12 @ 21:49:58
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0