Usch vad sent!

Hej allihopa, mitt i natten.

Jag startade upp daton väldigt sent idag. Det har varit mycket att göra, många bollar i luften på en och samma gång. Dessutom känns det som om jag inte sovit sedan Tomas började sitt jobb i Östersund. Ja.. för 6 månader sen. Idag totaldeckade jag (efter att ha sagt till ungarna att de var TVUGNA) i sängen i nästan 3 timmar!! Oj oj.. halva dagen sov vi bort eftersom vi vaknade igen kl 17, men jag behövde det. Jag kände mig lika trött efteråt kan jag säga, så då kan man undra hur trött jag skulle varit om jag inte hade sovit alls. Dock jag gör jag mitt vanliga pucko och dröjer kvar här When I clearily need to sleap. Anyhow - IMORGON KOMMER TOMAS HEM FRÅN ÖSTERSUND OCH DÅ ÄR DET ÖVER!!
(+ semester aaah!)

Ha en ljuvligt god natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet precis hur det är, Casper sover nu, men vad gör jag?? jo, sitter här framför datorn istället för att ta tillfället i akt och själv vila lite. Förskylningen och andningen är mycket bättre nu, så det känns skönt! kram

2009-08-27 @ 08:59:29
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: Anna

Du frågade mig om jag inte kunde få lite avlastning, jag åker till mina föräldrar 1-2 ggr i veckan och det är jätteskönt, tyvärr gör jag oftast annat än att sova, som är det jag borde när jag väl får någon som tar hand om Casper, man tycker ju att det borde räcka, men jag vet inte, trött och sliten är jag dygnet runt i alla fall!

2009-08-27 @ 09:02:24
URL: http://annafinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0