Semester!

Hej allihopa!

Helgen kom och den gick, men inte är vi ledsna för det -det är ju semester! Men mycket förberedelser är det dock, för måndag om två veckor så är det dags för mig att åka på intensivkurs för B körkortet. på onsdag är det testlektion.

I fredags tog vi en helt lugn dag och på kvällen var Robban här och vi spelade tv-spel. I lördags var vi på kräftskiva och det var himla roligt! det började kl 17 och vid 2 åkte i hem (jag hade med kameran, men tror ni ja kom ihåg att ta bilder?... nej) ja och det resulterade i GRYMMA kopparslagare i söndags morgon. Åh usch! Det tog tills strax efter 12 innan jag var människa igen. 

Idag började inskolningen på förskolan! Det gick jättebra, men å andra sidan så hände inte så mycket idag heller. Imorgon ska Marcus få träffa ett par barn från barngruppen och då ser vi mer hur det fungerar. Jag tvivlar dock inte på framgång. Sedan åkte vi till babyland och köpt regnkläder till Marcus och efter det åkte vi till Waxholm och åt en glass. Waxholm in the name of körövning. Imorgon vidare körövningar eftersom vi ska ut till skärgården och övningsköra där, med svärmors bil. Mmm gott folk det närmar sig!


Pojkarna igår kväll


Glass i Waxholm. Marcus blev inte alls kladdig nej...


Tomas och Oliver är nöjda efter gottglass. Huvudpersonen moi undgick kameran genom att vara the fotograf.
(ja jag vet att det är kass kvalitet på fotona men de är tagna med Tomas mobilkamera på 3,2 pixlar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0