Vackert väder

Hepp hepp. Vi vaknar till ännu en underbar sommardag här i stockholm. Solen skiner och det är ca 25 grader ute. Tråkigt nog måste vi "ta vara" på dessa dagar eftersom de alltid tycks vara så få av dem på sommaren. Men tyvärroch tyvärr, det är underbart, det är bara känslan av paniken -nu måste vi, bara för att det är bra väder. Skönt ska det dock bli för vi ska vandra bort till lekparkn och där ska jag träffa Liza och Marcus får därför träffa sin älskade Moa. Ja, jag menar älskade för Marcus är totalt nedkärad trots sin unga ålder av 3½ år. Igår när vi var ute på promenad så gick de och höll varandra i händerna och Moa drog Marcus till sig och la sina händer på hans kinder och drog honom till sig och plcerade sedan en stor puss på hans mun. Marcus tackade och tog emot och vandrade iväg på smår rosa moln. First crush.

Sedan när vi varit ute i det vackra sommar vädret så ska vi gå hem och jag ska fortsätta begrava mig i körkrtsbokoch teo för att göra det jag kan under vardagarna då jag inte kan köra. I helgen blir det fullt upp också. På fredag ska vi till dagis och titta och sedan ska vi ut och köra. På kvällen ska vi vara barnvakt. På lördag ska vi ut och köra, städa, laga middag och ha Liza, Anders och ungarna hit på middag. Det ska bli jättemysigt. På söndag är det min födelsedag och då ska jag köra, sen ska vi på BBS (busines building seminar), sen ska vi "fira" lite smått samt packa i ordning Tomas för sista Östersundsveckan.

Hade jag redan haft körkortet så hade jag och ungarna kört upp nästa vecka och hälsat på Tomas för en trevlig avslutning på ett mycket krävande jobb. 

Nej, nu ringde Liza och var på väg till lekparken så nu ska jag också packa iväg oss 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack va gullig du är:) Nja mår sådär, illamående nästintill hela dagarna och dom där svimmningskänslorna får jag ibland om jag står upp länge lr är ute och går typ, sååå tråkigt=/ Mår dåligt hela dagen efter såna attacker men men inte mycket att göra åt. Ska höra med läkaren på tisdag om han/hon har något förslag om vad det kan vara.

Annars är det bara bra, hehe vill ju inte gnälla allt för mkt;)

Hur är det själv?



kram

2009-08-05 @ 19:45:09
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/
Postat av: Mia

jag har inte följt det alls den här säsongen men såg det här och blev helt tårfylld.

2009-08-05 @ 20:00:16
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0