28 år!

Jag har blivit 28 och Tomas har åkt till Östersund

1

Gårdagen var jättebra! Jag fick frukost på sängen med sång. Det var himla mysigt. Eftersom Tomas ger mig körkortet i present så hade jag inte väntat mig att få något alls, men var det en tidningsprenumeration på brickan och det var oväntat eftersom jag är så glad över körkortet. Vi gjorde iordning oss och åkte till mamma och pappa.

Hemma hos mamma och pappa fick jag en underbar Prada väska i födelsedagspresent, samt Christina Aguilera parfymen av min lillasyster. Härom dagen fick jag också en plånbok och ett par linnen i födelsedagspresent av mina föräldrar (presenter från turkiet). Av min andra lillasyster fick jag senaste sims 2 expansionen!

Jag fick sedan köra bil till Aula Magna, vid universitetet i Stockholm där vi var på BBS (halvadgs affärsseminarium) och det var väldigt intressant och trevligt som vanligt!

Hemma igen så åt vi middag hos mina föräldra och sedan åkte vi hem och tog våran egen födelsedagsfikakväll. Tomas och Marcus la sig ca 22 (Marcus var uppspelt eftere dagen, mormor var ju barnvakt medan jag, Tomas och pappa var på BBS'et) eftersom Toma skulle upp i natt. Jag satt och nattsuddade på msn tillsammans med Anna till ca 2 och sedan i säng. Ett år äldre! Usch..


Go Diamond


Fantastiska talare


Intensivt lyssnande


Kära far                                     


Underbara presenter


Gull Oliver förföljer mig ;-)


Finkille!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack & Grattis till dig!! ;)

2009-08-10 @ 11:51:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0