Borta bra men hemma bäst

Hej och hå, då var vi hemma igen.

Igår kväll ute var det inte så roligt. Jag hade vätskebrist och var skakig, illamående med ont i huvudet. Det blev 3 öl sammanlagt. Kvällen avslutade jag med att beställa en LOKA till barägarens förvåning och en vätskeersättningstablett hemma.

Idag har vi åkt hem. Handlat och umgåtts lite med Liza och ungarna. Nu gick jag in och skrev för att ni inte ska tro att jag ligger bakis i soffan. Och snat, snart, äntligen, kommer min kära make hem!


Kommentarer
Postat av: Liza Fredriksson

Tack för sällskapet idag , skönt att du är hemma igen!



Och tack för tröjerna till barna!!

Vi hörs i morgon.

Kram

2009-07-16 @ 22:19:07
Postat av: Celina

mm vekrligen.. sjukt snygg är hon!

2009-07-17 @ 00:04:05
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0