"How much can one man take"

Då har Michael Jackson lämnat oss ordentligt och den mest rörande delen av seremonin var utan tvekan då hans dotter gråtandes inför alla, sa att han var världens bästa far. The end of an era.

Tidigare idag så hade jag skrivit ett blogginlägg som försvann då mitt internet valde att koppla ned sig. Efter det så har det åskat och blixtrat under den största delen av kvällen, därav har jag inte velat sätta igång datorn. Därav lamt med inlägg för dagen.
Imorgon ska vi -om det inte regnar! -jag, Marcus, min svärmor och Marcus kusin Victor till Gröna lund för en mysig dag. Dock ser det inte så fint ut på vädernyheterna, så vi får väl se hur det blir. I vilket fall så kommer jag då inte heller att kunna blogga. Hur det blir på kvällen beror på köksbygget som fortfarande inte är färdigt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0