Ett snabbt..

Ett snabbt inlägg för att säga att jag inte kommer skriva fören imorgon kväll tidigast. Anledningen är att vi bara är hemma en kortare stund för att hämta lite saker och sedan tillbaka ut till skärgården. Imorgon ska vi upp tidigt och direkt hem till mina föräldrar för att bygga kök.

Jag hoppas ni får en fortsatt fin helg, så hörs vi snart!


Oliver med kusin Ida


Gott med en öl på kvällen


Lyssnar på trubadurerna


Utsikt från restaurangen


Utomhusservering och här satt vi hela kvällen!


Stämningsfullt när mörkret föll


Lite kallt blev det ändå och jag snodde Tomas jacka till ryggen. Underbar kväll


Sommar sommar och rosa sommarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0