Hjälp! Är jag gammal eller?

Alltså, är jag stenålder med mina snart 28 år eller? Eller ser jag för lite tv, lyssnar för lite radio?? För det här TWILIGHT som alla pratar om och gjort i några veckor nu, VAD är det egentligen?? Är det en ny film, en bok, en.. inte vet jag, men alla bloggare pratar om twilight böcker och filmer och att de bara äääääääälskar dem. Många har bilder ute och berättar hur de känner.. Att de läst böckerna tidigare...?! Hur har detta kunnat ungå mig.

Är jag för gammal eller??

Kommentarer
Postat av: Mia

precis för att jag håller på att flytta över dem. Jobbigt men alla inlägg flyttas inte.



Twilight är en serie om 4 böcker Skrivna av amrikanskan och Phoenix bon Stephenie Meyer den handlar om en tjej som flyttar från sin mamma i Phoenix för att bo med sin pappa i Forks i delstaten Washington. Hon träffar Edward som beter sig konstigt men hon dras till honom och han till henne men han försöker att inte vilja se henne. Deras passion för varandra går inte att se miste på men att Edward är vampyr gör att de hela får en vändning och en massa hinder för deras kärlek.



Böckerna är skrivna med en längtan efter varandra och hur det man inte kan få är så lockande. Böckerna är givetvis bättre än filmen för de har bara gjort en film hittills men de ska göra film på resterande böcker också...



puuuuh där har du historien nästan i alla fall.



A jo alla är galna i Robert Pattinson som spelar Edward i filmen, jag kan tycka han är snygg i filmen men inte i verkligheten..



/MIa =)

2009-07-13 @ 11:15:46
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Mia

tack



jag fastnade för böckerna för att de handlade om känslor och riktigt tonårskänslor och att författaren är från Phoenix gjorde att jag blev mer intresserad då jag bott där i 6 månader.

2009-07-13 @ 11:58:50
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Mia

jag var au pair där helt underbart men jobbigt också

2009-07-13 @ 12:17:26
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Maria

Hej!

Tittade in här med.. :)

2009-07-13 @ 12:23:19
Postat av: murmia

ja du Linda, du börjar nog bli gammal, såååå gammal. Till skillnad från mig då ;-)

Pussa pojkarna

2009-07-13 @ 21:42:12
URL: http://linjensan.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte är väl du gammal heller, 28 är väl ingen ålder:)



Ja det är verkligen jättekul, kryper ju inte mkt då det tydligen är roligare sätta sej upp nu när man kan det också;)

Haha ja man får ju å göra när dom väl kan gå/krypa.

Ja då måste det väl vara skönt då man ammar, jag ammade ju aldrig så det gör ju inget att bissningarna kommit nu.

Har du facebook förresten? Kom å tänka på det då jag har det.



kramar

2009-07-14 @ 11:57:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Haha ser att jag skrivit min mail på url istället för blogg.se, hur senil är jag;)

2009-07-14 @ 11:58:41
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0