Marcus fotograf

Ja, då var en ny dag kommern och med den mycket att göra. Jag har en del städning hemma som jag vill hinna med, det ska hinnas med att handlas och lagas mat tills ca 17 och så vill jag ta en ducsh. Till kvällen åker antingen Tomas själv, eller vi båda två och skruvar vidare på köket hos mamma och pappa.

Marcus älskar att fotografera han! Det förvånar mig inte om han blir fotograf när han blir stor. Det är så roligt med barn också, för de tar så ärliga och härliga bilder. Här ska ni få se lite av det som Marcus tagit, då han fått fota runt fritt:


















Tjusiga va? ;-D

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

lilla gubben, han är ju jätteduktig ju

2009-07-07 @ 13:02:43
URL: http://linjensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0