Ska jag våga...?

Jag vet inte om jag vågar gå och lägga mig.. jag är så rädd att om jag inte håller koll, så kanske inte Oliver vaknar mer.. NEJ jag är inte en larvmaja som är rädd för plötslig spädbarnsdöd (eller jo, men det kan jag hantera och vågar sova trots) utan eftersom han slog sig så illa i huvudet förut.

På vårdguiden så står det att man ska ha koll i ett helt dygn, på sjukvårdsupplysningen sa de 6 timmar, hypokondriker jag litar alltså mer på det där dygnet och här sitter jag ensam.. Allstå ingen att byta av med. Så jag känner själv att jag måste pillra (vilket de sa till mig att göra) på Oliver med jämna mellanrum och detta lämnar inte mycket utrymme för att sova.. ja, så hur jag ska bära mig åt vet jag inte riktigt. Kanske håller jag mig vaken så länge jag kan och sover sen. Detta blir dock ett problem om jag somnar mycket tungt eftersom jag då kanske missar om något händer här hemma.. ja alltså eftersom Tomas inte är hemma fören i morgon kväll. Så längre tror jag inte att jag kan hålla mig vaken... SKIT rent utsagt att det alltid ska hända saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0