Till skärgården!

Helgen lider mot sitt slut. Tomas ska tillbaka till Östersund och jag ska dra mig ut till mina svärföräldrar i skärgården. I Stockholm lyser solen vackert idag och ute kan man få sol på kroppen. Runt 23 grader på dagen och ca 20 nu på kvällen. Tomas ser inte fram emot att bege sig till kyligare trakter, i förra veckan då det var 19 grader här i Stockholm, fick han rapporterat till sig rfån sin chef att det var 6 grader och regn i Östersund. Idag ser jag 13 grader. Tomas säger att han hoppas värmen är kvar i Stockholm när han äntligen är klar, för gott, med sitt jobb i Östersund, i Augusti. Vi får väl se.

Idag har inte mycket blivit gjort. Vi såg filmen om Benjamin Button idag och den var väldigt fin och mycket speciell, så har ni inte sett den så tycker jag att ni ska göra det. Sen har vi tvättat 3 maskiner och vikit undan det samt städat lite. Marcus är superbusig idag, så man kan känna sig lite energilös efter en stund. Men det är samtidigt härligt.

Jag kommer ta med min dator ut till ljusterö -så klart, så det kommer finnas tillfälle att blogga (och för hoppningsvis för ett och annat dopp!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0