Tjo och tjimm

Ja då var ytterligare en dag slut och det är dags att krypa ned i bäddsoffan hos mina kära svärföräldrar. Jag har haft himla mysigt här ute de senaste två dagarna. Det är lugnt och avkopplande och dessutom är jag inte ensam, varken men mig själv eller ungarna. Sen så kommer också jag och min svärmor så bra överens och det är ju väldigt trevligt! Vi kan sitta och prata hur mycket som helst (självklart kommer jag och svärfar lika bra överens, men han är inte lika snackig *s*)

Imorgon ska jag och min svägerska ut och t en öl på kvällen och lyssna på live musik. Det är på skärgårdskrogen här och det brukar vara himla mysigt! Synd bara att Tomas inte är hemma.. jag saknar honom väligt mycket nu, men det blir väl påtagligare med tiden, hans semester skulle ju egentligen ha börjat nu igår (måndags) men han måste ju vara kvar på jobbet i östersund tills det är klart, så när det väl blir får vi se.
Hur som haver ska jag i alla fall ut på lite avkoppling imorgon och eftersom jag och svägerskan sällan har möjlighet att gå ut tillsammans så ska det bli extra trevligt nu.

Nu ska jag sluta snacka för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0