Oengagerad

Idag har jag pratat i telefonen hela förmiddagen. Oliver är fortfarande jättedålig och ligger nu och sover. Marcus och jag mår tack och lov bra, men är trötta båda två. Det kanske är något som lígger i luften, men det kan jag säga -Red Bull livade varken upp min kropp eller själ. Ja och inga vingar fick jag heller.

Snart börjar också allvaret. Körkortskursen är bokad och vidare måste jag hitta något jobb tills i Januari också. Men förhoppningsvis ska allting lösa sig!

HAr ni förresten tänkt på en sak: Reklamen för sodastream "min mamma kan göra kranvatten till bubbelvatten, hon är helt magisk". Speakerrösten på slutet som säger "sodastream förvandlar kranvatten till bubbelvatten i ett trollslag", hon låter som om hon sålt smöret och tappat pengarna. SÅ oengagerad! Lyssna på det nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatar den reklamen :C

2009-09-29 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0