Å vilken plåga!

Varför är jag uppe så sent när jag inte kan få sova sagen efter?
Bara för att jag brukade kunna det betyder ju inte att jag får det nu. Inte för att ungarna vaknar alltså, men på grund av utveckling. Marcus är ju självgående, men Oliver måste man ju passa hela tiden nu när han har blivit rörlig. Förut när han inte kunde ta sig någonstans så kunde jag ju fortsätta sova, även om han var vaken och jollrade bredvid mig i sängen, men nu kan han ju krypa en del och kollar jag honom inte så trillar han ur sängen! Ja och i spjälsängen vill han inte ligga om han har vaknat.  = Linda måste upp då Oliver bestämmer sig för att gå upp. Då är det inte så smart att komma i säng runt 1.30 va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack<3

2009-06-23 @ 09:29:03
Postat av: cicci

hej tråkigt att du inte kan sova ordentligt :(



tack så mycket :) ja då var man ett år större :) och det där med skon.. haha sjukt.. o hoppas jag får det hela löst idag!



kram

2009-06-23 @ 11:02:22
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0