Kavalkad av bilder ur mitt liv


Detta är vi i Floria 1999. Pappa tar kortet. Resan vann vi då vi var med i "ingenting är omöjligt" Med Gunde Svan


Min 18-årsdag. Också i Florida. Orlande 1999


Jag hade fest på balkongen (medan jag bodde hemma.) Övriga familjen var i Turkiet.  2002


Från gymnasiet. Jag gick ut år 2000. Detta är taget 1998 om jag inte minns fel


Sommaren 2004. Bara ett par månader innan jag träffade mannen i mitt liv


Mollie. Våran fina lilla vove. Henne tog mamma och pappa över eftersom Marcus inte var så snäll med henne, då han var liten


Långhårig. Ser helt förtvivlad ut, men är det inte.


Krusad


Blond


Här är också sommaren  2004. Det är ca 4 månader innan jag träffade Tomas

Nu lite bilder på min underbara familj!


Min underbart snygga Tomas 2007


Lillasyster Jenni, härligt färgglad


Underbara Marcus i häftig sovställning 2006


Marcus liten


Marcus stor


HAHA!


Tomas och Marcus, april 2006


Tomas EXTREMT vackra solbränna


Marcus busar!


En bild till på min vackra make


Kvällsfunderingar?


Stämma up


Fortfarande långhårig


Min underbara man


Marcus hade ätit tuschpenna


Mamma och Marcusgos


Marcus 1-års kalas!


Tomas vilar i soffan


Marcus hittade en penna


Turkiet 2007


Marcus fyller 2 och Jenni har gått från rosa till grönhårig. Lillasyster Sandra gömmer sig bakom en kopp


Jag får det underbara pluset som visar att vi väntar en liten bebis!


Tomas visar hur stor hans mage kan se ut när jag är gravid i 21 veckor


Jenni har gått från grönt till svart och toppar detta med snygg pose och feta brillor


Augusti 2008 har jag skalat av mig håret och blivit bra runt om bebismagen


September 2008 spelar Marcus in reklamfilm för svenska spel


Oliver föds 13:e November 2008 och Marcus hälsar på på BB


Marcus fyller 3 år


Oliver bara några dagar


Minus en bebis har min mage blivit avsevärt mindre, lagom till jul


Syskonkärlek


Oliver börjar le


Oliver vänder från mage till rygg, exakt 4 veckor gammal


Marcus ramlar och slår upp läppen


Härligt minspel


Oliver på Hovet, februari 2009


på väg till ett möte


finkille


Jätteglader


Oliver babysimmar


Till lekparken en solig dag i april


Underbara Oliver i april


Marcus påskgubbe


Oliver äter blåbär

Ja, det finns hur mycket som helst att visa. Men det får räcka för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0