Borde redan legat

Nej nu ska jag lägga mig. Dumt, eftersom jag egentligen borde ha gjort det för länge sedan. Allting pekar på att jag ska upp strax efter 8 för att ta Marcus till dagmamman så.. Snart är det sommarlov för Marcus, så det är bra om han kan komma dit så mycket som möjligt innan dess. Men är han inte frisk så är han inte, men som sagt, just nu tyder allting på att det ska gå bra.

Jag har suttit här och läst mina gamla inlägg och är just nu inne i arkivet för april. Jag vet inte varför, men det känns som om att jag skrev MYCKET mer intressant, roligt och bra förut... Någon som hängt med extra länge (eller som läst ur mitt arkiv) som har några tankar om det?
 
Nej, här kan jag babbla på hur länge som helst! God natt


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

svar: har "the secret" fungerat för dig menar du?! :D

2009-06-17 @ 15:18:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0