De har blivit så stora

Nu bränner det inte längre på ryggen. Det gör bara ont om jag håller på att peta på den och ja, det låter jag ju så klart bli med då! Tomas har inte hunnit hem än, så jag har inte hunnit få något kort, men ska som sagt se om det fastnar sen.

Så, Marcus fick sina glasögon igår och det är ovant kan jag säga. Både för honom och för oss! De åker av och på hela tiden och helst önskar han inte veta av dem. "Jag kan inte se med glasögonen på" är allt jag hör här. Men jag förstår att det är ovant och det behövs en invänjningsperiod, därav har jag inte börjat med lappar än. De tar vi i nästa vecka när han fått vänja sig vid att ha glasögonen på. Men fin är han i alla fall!

Jag satt och tänkte på en annan sak gällande Marcus idag också. Han har liksom börjat förstå och visa att han kan saker, som han tidigare inte förstått eller kunnat. Där kan vi till exempel lägga till att han lärt sig låsa upp ytterdörren utifrån, med nyckel. Han har också klurat ut barnhaspen på skafferiet och att den bästa tiden att norpa kakor på, är då jag är i duschen. Man får ju inte vara dum.

Och Oliver, den lilla stora killen. Han kryper på han och reser sig upp runt saker! Hallå där, min lilla bebis ju


Marcus nyfödd


Marcus nu


Oliver nyfödd


Oliver nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0