Falskvärme

Gäspningarnas dag...? Ja. Man kanske inte ska vara uppe så sent när man har barn som vill upp tidigt? Ja, Marcus var uppe vid 8 och då väkte han Oliver och sedan dess har det varit full rulle.

För tillfället så har jag tappat bort min kamera, men så fort jag hittar den så ska ni få lite nya bilder (tänker på att ni fick en hel drös med bilder från runt 2004 och fram tills nu, igår).

Idag är det vacker väder med sol, men eftersom der är falskvärme (ca 13 grader bara) så blir det inte att sitta ute och mysa..  Sommar -vart är du??

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack:)

Nä det blev mens senast men hade precis äl så om 10-12 dagar(ungefär) så vet jag;)

kram

2009-06-16 @ 13:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0