Here I come

Jag är så trött på grund av min förkylning att jag mer eller mindre bara ligger. Jag har inte ens startat upp min dator sedan senast. Dels för att jag blivit sämre och inte orkat och dels eftersom jag inte är hemma. Nu lånar jag datorn hos våra vänner för att det ska gå fort.

Imorgon åker vi hem, så förhoppningsvis kommer jag kunna (beroende på mottagning) och orka (beroende på sjukdom) blogga massa på tåget. 5 timmar ska vi åka, med start kl 6 på morgonen från Östersund. Detta är dock skönt eftersom jag är hemma innan 13 imorgon! Marcus ska dessutom troligtvis åka med Tomas i bilen så jag kanske får några timmar lugnt innan de kommer hem.

Jag ska ta körkort i sommar/höst! Tomas får en saftig bonus på jobbet och tyckte att det bästa stället att placera de pengarna på var på mitt körkort. Helt underbart. Så intensivkurs (troligtvis) here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0