I säng sent, upp tidigt

Idag var det upp tidigt igen. Kanske inte så tidigt på dygnet (8) men tidigt i sömnen, eftersom jag gick och la mig strax innan 3. Men gårdagen slutade aningen omvälvande, då lillasyster fira iväg ett sms till mig, mitt i filmen "bedtime stories" som jag och Tomas tittade på: Michael Jackson är död. Detta lämnade mig med ett stort o på munnen. Vi tittade i nyheterna sedan och läste inte bara om Jacksons tragiska bortgång, utan även om den 1-åriga flickan i danmark, som dött av värmeslag i bilen, eftersom hennes pappa lämnat henne där, då han var på jobbet. Det är så onödigt och man blir förbannad, för hon är ju inte den ända som drabbas av sådana hemska saker under sommaren, som ska vara så underbar. Det tog helt enkelt ett tag att somna igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0