Men då..*_*;

Åh, det är så irriterande. Alla pratar om Marabou sommar, alla säger också hur god den är. Jag vill också smaka den, chokladgalen som jag är, men jag kan ju inte hitta den någonstans! Jag är lite irriterad på mig själv skulle jag vilja säga, för den fanns på tåget upp till Östersund, men då lät jag bli att köpa den -eftersom den var för dyr.. men ack jag skulle velat slösa de 30-40 kronorna, för att få surfa i en choklad och jordgubbsdröm en stund.. inte bara fundera på OM den är god eller inte..

Kommentarer
Postat av: Caroline Jansson

Marabou sommar finns på ica. Bland dom stora chokladkakorna där vid kassorna vid läskkylen. fast jag har inte smakat den ännu. Hoppas allt är bra med dig annars! kramar Carro

2009-06-17 @ 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0