Närmar oss söderhamn. Only 3 more to goo

Jaha, då hade jag alltså fått höra att det skulle finnas el-uttag vid sittplatserna i familjevagnen, men detta var alltså fel. Av denna anledning har jag inte startat datorn fören nu (tåget gick 13.55) och kan inte heller sitta och slöa eftersom batteriet inte räcker SÅ länge, som jag kanske skulle önska. 2 av 5½ timme är nu i alla fall avklarade. Oliver sover sött bredvid mig och Marcus hänger i lekhörnan.
Restaurangvagnen har vi givetvis också besökt och hur upphetsande det än lät, så blev det inte mer än en påse nötter och en kola för mig, samt en bulle och en kola för Marcus. Det är hopplöst dyrt på tåg. Det är också hopplöst att vara glutenallergiker. Men jag erkänner att detta i alla fall går förvånansvärt bra!


Jättefint tagen bild med webcamen upplyft över huvudet. Men lekhörnan skymtar i alla fall


Oliver slumrar sött i stolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0