Ny vecka

Tomas har åkt igen och han kommer inte hem fören på torsdag. Det är så tröttsamt med jobbet i Östersund! Det är tungt att vara ensam med barnen alla måndagar till torsdagskvällar! Som jag sa tidigare så kabn jag nu verkligen förstå ensamstående föräldrar, speciellt om de har fler än ett barn och att de är små. Jag hoppas jag aldrig hamnar där. Det har dock inget med att det är jobbigt att göra, utan pga. kärlek.

Igår skrev jag inte, men det var riktigt fullt upp. Fixa hemma, födelsedagsfika hos svägerskan, middag hos mina föräldrar <3 och sen hem för att packa ihop åt Tomas. För en gångs skull kom jag i alla fall i säng vid 23. Tomas en timme innan.
Idag hade jag tänkt röja lite, efter bästa förmåga. Kartongerna vi har överallt som jag visade förut, de står ju fortfarande kvar och jag kan inte kånka runt dem. Men vi har inte heller haft tid att röja i förrådet för att få ned dem, eftersom det varit saker varje helg. Jag får liksom städa efter bästa förmåga som sagt.

Men nu ska Marcus göras klar för dagmamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0