Shoppingdag!

Ja, som alla vet så har ju blogg.se varit nere lite idag, pga uppdateringar, av den anledningen har jag inte skrivit idag. Vi var ute och shoppade hela dagen i princip och jag kom hem med massa fina kläder till Oliver. Strax över 1000kr handlade jag för och det var underbart att kunna ta precis det jag ville ha. Det fanns massa fint.

Detta har jag handlat till Oliver idag!























Så vilka kläder gillade ni bäst?
Min stora favorit var de svarta kläderna, de hade ett så sött tryck



Alla kläder är köpta på Kappahl för omväxlingsskull och det för att det som sagt fanns så mycket fint och då bör tilläggas att nästan allting är köpt på rea! Så man fick mycket för pengarna. Mycket bra Unisex kläder också som ni ser.

Annars har inget hänt idag. Marcus var hos dagmamman på dagen och jag hade sånt lyx eftersom hon hämtade honom och lämnade honom här hos mig, med bilen, idag! Det var för att de skulle åka iväg till en annan dagmamma för midsommar firande och då åker hon nästan förbi här. Det var underbart av henne och mycket skönt, då fick jag som sagt tillfälle att shoppa.

För er som hängt med mig länge så vet ni att jag haft jobbigt med min dator jag fått från telenor och bredbandet och den andra datorn och allting och och och, men det känns så. Vi vilket fall så är det eventuellt problem nu igen.. Jag blir så trött! Den har svårt att koppla upp på internet. Jag blir utkastad osv. Tröttsamt värre.

Nej, nu ä det dags att laga middag

Kommentarer
Postat av: Caroline Jansson

Det var mycket fina kläder du hittade åt Oliver idag. Har många favo bla den färgglada dräkten med mönster. Å den svarta med tryck mfl. kramar Carro

2009-06-17 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0