Sista tiden


Vi spenderade nästan 4 timmar på stranden i onsdags, tillsammans med dagmamman, jag, Oliver och Marcus


Marcus hade på sig sina nya glasögon som han fick kvällen innan. Han försökte lägga bort dem lite överallt på stranden, för att undkomma dem


Jag var tillräckligt smart för att sitta med ryggen mot solen i princip hela tiden och ja, även fast det inte syns nått bra på bilden så brände jag mig så regält att jag fram tills igår, fortfarande var lite bränd i huden


Vi var också och fikade tillsammans med min lillasyster Jenni (http://lunajms.blogg.se) härom dagen


Marcus fick åka "karusell" bil och var superlycklig över det


Jag testade Jennis keps med massa knappar på, på kul


Jenni fular sig med Oliver


Jag inser att keps inte är för mig


Marcus fick sin favoritläsk idag


I onsdags hade jag städhjälp hemma. Det är så underbart *s* Men som jag sagt tidigare är det en himla röra med kartonger och saker, så det blir liksom inte fint, fast man städar. SÅ nästa vecka när TOmas är hemma så ska det bäras ned massa till förrådet. Och ja, jag vet att vi har skitfula "mormorssoffor" men vi fick köpa dem för 50kr styck och våran hade totalbrakat. Vi ska byta dem så småning om


Marcus visar missnöje med glasögonen som han fick på onsdagskvällen


Jag tycker att han är jättesöt i dem


Men Marcus ville inte ha dem och tillslut var de totalt sönderbrutna uppe i hans rum. Imorgon ska jag lämna in dem på synsam för lagning


Ljusa sommarnätter


Underbara sommarnätter


Oliver är jättenyfiken på balkongen och jag måste dra för grinden för att han inte ska krypa ut dit


Oliver kryper på och är överallt! Man måste passa hela tiden. Han är supersnabb också


Marcus och Moa badar under den varma solen


Tindra och Oliver myser i skuggan på stranden


Olivers ljuvliga blå som tränger rakt in i hjärtat och fyller det med kärlek


Marcus och Moa fortsatte badandet i polen på deras tomt


Fin bild på Tindra!


Marcus tjej *s* Moa


Tomas glad i sommarvärmen


Oliver får smaka glass av storebror, väldigt generöst


Oliver kan ställa sig upp vid möbler och gör det gärna så fort han kan


Fina underbara Marcus!


Marcus är egentligen för stor för nappflaska och slutade med välling när han var ca 2 (1,5 år sedan) men nu vill han känna sig liten igen. Det har förmodligen att göra med Oliver, att pappa är borta och att han fått "de hemska" glasögonen


Tomas åkte till Östersund kl 4 i natt igen


Såhär ser det ut när jag säger hej då till Tomas och här ser man även gården där vi bor. Den är sluten så obehöriga inte kommer in och barnen kan inte själva ta sig ut


Detta är idag (eller igår, måndag, det är bara att jag inte sovit än så det känns som idag) på Astrid Lindgrens barnsjukhus, tillsammans med sin farmor


Oliver har blivit undersökt och vi ska till röntgen


Oliver var nyfiken i undersökningsrummet


Det var en sådan här jag var rädd att han svalt


Och såhär stora är dem, så det var bra att de kollade ordentligt! Men som tur var så hade han inte svalt något.

Ja det här var en del bilder från det som hänt här på sista tiden!

 -Linda

Kommentarer
Postat av: cicci

oj vad många fina bilder :)



har inte pratat med någon ännu om mina idéer.. jag vill köra på lite mer för att visa att jag är seriös, men främst av allt måste jag illustrera mera för att hitta min stil i det hela. texter och manus flyter på jätte bra då jag talang för skrivande.. men e så ego att jag vill göra allt själv ;)



hoppas du får en fin dag!

2009-06-30 @ 07:43:45
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0