SLUTA SKRIVA NED MICHAEL JACKSON!

Jag blir så förbannad så det gör ont i mig, då jag ser alla hemska kommentarer från folk. Illa inlägg, avundsjuka och elakheter. Det är som om att alla världens avundsjuka människor passar på nu, när det gör som ondast. Jag fick ett sådant elakt sms från en väninna, som gjorde att jag tappade allt intresse av att ens ge henne ett svar om att det var elakt. Ett skitigt sms om att Michael skulle smältas ned till lego, så barnen kunde fortsätta leka med honom. Den som startade denna sms kedja borde skämmas så det svider.
Och bloggare som jag tyckt så mycket om.. som ens har mage av att sparka på de som ligger och ge sig på det som tillhörde det mest onda i hjärtat på Jackson -hans näsa. "trillade den av eller?", med ändlösa "hahahaha" kommentarer.

Skärp er hjärtlösa människor. Visa lite respekt!

Kommentarer
Postat av: cicci

håller med.. visa lite respekt!



haha ang dino bilden.. så var den till ett litet projekt där man sätter in huvudet på barn. te x jonis eller wilma.. du vet att just de själva är i bilden :)

2009-06-29 @ 22:36:23
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Zilla

egoinas right?

Jag kommenterade att det var smaklöst av vuxna människor...vilket det är!



Kram

2009-06-29 @ 23:11:48
URL: http://stockholmsflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0