Mycket bilder

Hallo där! Jag skulle skriva tidigare idag, men det kom några saker emellan. Ja, det fick helt enkelt bli senare än förr, vilket är bättre än inget.

Idag skulle jag med en väninna på Lekiz, med ungarna. Men eftersom jag helt tappat kollen på veckodag, ringde jag upp till henne med följande mening: Men Liza, jag ser ju här på internet att det är stägt på tisdagar och bara öppet för bokningar. Sen var inte Liza senare än mig att tappa dagarna, med följande svar: Ja, just det. Men det visste jag ju när jag tänker efter. Därför gick vi till Mc donalds med ungarna istället. I åkersberga ligger den Mc donalds med störst innomhus lek i hela sverige och det var roligt för både de större och de mindre sötnosarna.


Moa -flickan i Marcus hjärta- Lizas dotter


Marcus, som här är lite purken, eftersom han vill ha samma leksak som Moa


Oliver och Tindra i lekhörnan


Sötnosar!


Vackert blommande träd på vägen hem. Åkersberga var fullt av lastbilsflak med glada studenter på. Marcus vinkade till dem och de vinkade glatt tillbaka.

Jag har tidigare också sagt att jag ska visa hur vi bor och för det så lägger jag upp några foton på lägenheten som jag tog idag på morgonen. MEN kartongerna och det står fortfarande kvar, så det ser lite rörigt ut trots att det är städat.


Av någon anledning så tog jag inte kort på varken Marcus rum eller badrummet, så det får ni eventuellt se en annan gång.

In the style of mitt måndagsinlägg angående Marcus och glasögon, så kan jag berätta att han går runt med sina solglasögon, utan glas för att "träna" på att ha glasögon på sig. Han är oerhört tjusig, hehe


Så fick ni lite bilder från min dag. De är dock tagna med mobilen, så de är inte så fin kvalitet på dem.

Jag ser på sjukhuset nu medan jag skriver och det är en liten bebis på 23-veckor på neo där. Det är oerhört att de kan överleva då de föds så tidigt. Det är ju helt fantastiskt. Förutom det så föddes det just en fullgången liten bebis och jag inser med det verkligen att vi har ingen bebis längre.. Nej, Oliver är snart 7 månader ju! ojoj, vad tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Maria

Många fina bilder:) Kan oliver krypa nu, ser ut som det på kortet med Tindra?



kram på dej!

2009-06-04 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0