Ibland lite sådär

En liten del av mig saknar att vara gravid. En liten del av mig vill ha otroligt ont i magen och vara nervös om hurvida det är dags att ta sig till BB snart. En liten del av mig vill vara vid punkten utdrivning, för att upptäcka att det var värt det och att livet kunde bli ännu ljuvligare från en sekund till en annan.
Ibland känner jag starkt "aldrig mer". Men jag måste erkänna att även fast det är skönt att bebis-bebis perioden är över, fast jag inte mår illa och har foglossningar, fast man kan börja göra saker för sig själv igen, fast man kan påbörja livet som standardfamilj, så är det en liten del av mig - som ibland lite sådär, känner för att göra om allting igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0