Red bulloman och datorgalen

Åter god dag. Min make har kommit hem med sin bärbara, vilken jag högg direkt nu på kvällen. Ja, vi har en stationär, men då är man så fast på ett ställe. Snacka om trendföljare...

Jag sitter bredvid Tomas i soffan nu, han sitter och småslumrar och hänger knappt ens med i hockeymatchen han försöker se på. Jag skulle gissa att anledningen till att han inte somnar till ordenligt är för att Oliver ligger bredvid och jollrar och sparkar. Jag är också trött idag. Jag vet inte hur mycket energi min kropp tagit till sig på sista tiden egentligen. Kanske eftersom jag äter gluten - vilket jag inte vet om jag tål (men är under test på det nu) alternativt för att jag inte ätit något som faktiskt innehåller näring, sen......... ........... ........... måste jag fundera på det så var det nog för länge sedan i alla fall.
Jag får i alla fall i mig en mäng red bull om dagen.. vet inte egentligen hur bra det faktiskt är. Härligt också när man vet att det är ämnen från tjurtesticklar i red bull, men gott är det = Linda red bulloman för tillfället. En annan "oman" jag blivit är tröttsamt nog Big brother Sverige 2003. Väldigt roligt att se (sarkasm) men jag är lika fast som en fluga på flugpapper. Detta kan betyda två saker. 1, vi har verkligen inga bra kanaler, eftersom det inte finns något bättre att se. 2, I miss the dear program. Det var synd att Adam slutade och det slogs ihop med norska Big brother. Annars kanske det skulle blivit lite mer roligt, för inte finns det väl en gräns för hur mycket pinsamheter vi vill se? Annars vore det ingen mening med att visa idol-uttagningarna.

Tomas påpekar att han somnade till ordentligt en stund, men vaknade av en pungknäning utdelad av misstag, av våran äldre lilla kille. Tomas förflyttar både sig själv och den skyldiga till sängen, för en god natts sömn. Oliver däremot är piggare än någonsin och sitter i mitt knä med stora ögon, mot dataskärmen och planerar sin framtida blogg. Själv, så suger jag på en red bull. 

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej! Jag läser din blogg altid lika roligt..

Så mig har du som trogen läsare.



Kramiz

2009-03-20 @ 08:25:43
Postat av: LinJenSan

Jag också ;-)

2009-03-20 @ 08:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0