Rubrik

Den här dagen har gått så fort att det lika gärna kunde vara mitt på dagen, som strax 22 på kvällen. Jag gillar inte när dagarna rinner så fort att man knapt hinner förstå att de börjat, innan de tagit slut. Det gör att man inser hur fort livet går och att om man vill få allting man vill göra, gjort, så är det bäst att börja nu. En klok persn sa en gång att "varför skjuta upp till morgondagen, vad vi kan få uträttat idag".
Folk säger alltid att man skall göra livet värt att leva och det är ett privilegium att kunna designa livet somman själv vill. Få kan nå till exakt den punkten, andra kommer nära nog. Jag vet vart jag vill - vet du vart du är påväg?

2 veckor kvar av mitt glutentest. Jag har ont i magen och längtar tills det är över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0