Absolute bliss!

Sådana här dagar är det helt underbart med mat som lagar sig själv! Chilimarinerad aprikoskyckling och det är bara att ställa in i ugnen (nej det är inte stinas, utan fina fileér, formen kostar 80kr eller nått liknande). Det ända jag måste göra är att stoppa in och ta ut det ur ugnen, samt sätta på riset, men även det klarar ju sig självt! Helt underbart när man mår pyton.

 Svärmor kommer hit och spenderar kvällen, jättemysigt tycker jag, eftersom jag annars skulle spenderat kvällen själv med barnen och det gör jag ju nästan jämt när Tomas är i östersund. Men nu är biljetten dit bokad och den 5:e till den 11:e Juni så kommer jag och ungarna att vara där. Tågbiljetterna var riktigt billiga nu också, ditresan strax över 300 och hemresan 105kr för både mig och barnen =) Det lönar sig att ta hemresan 6 på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0