Alltså jag är så less så det liknar

Alltså jag är så less så det liknar ingen sort! Det är nått fel med min dator... IGEN! och detta är nu den NYA datorn. Är jag otursförföljd, är det men ingen att jag inte ska ha en bärbar dator, vad är det frågan om?! Eller är det datorer av det här märket som är skit helt enkelt? Nej jag tror på att fru fortuna tycker att hon gett mig tillräckligt med tur nu efter make och två underbara barn... Datorn fungerar just nu i alla fall så jag får hoppas det var nått tillfälligt bara. Måste jag skicka tillbaka den här också, då tror jag att jag blir knäpp!

Kommentarer
Postat av: Maria(Princess85)

Tack för inlägget i min blogg gumman:)



Men vilken otur du har med datorer! Hoppas det fixar sej.



kramar!

2009-05-18 @ 14:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0