Att göra....?

Idag vaknade jag vid 8.50 -trots att jag inte kom i säng fören vid 2 och att Marcus skrek och grät massa under tidigare delen av natten -av att jag hade en fruktansvärd mardröm. Jag vill inte skriva den eftersom jag inte vill minnas den, men fruktansvärt var det i alla fall.

Vi har bara tagit det lugnt, med tv och frukost. Kanske går vi ut sen, solen skiner vackert idag. Men vi är sjuka allihopa. Oliver är jättesnorig, jag är fortfarande himla förkyld. Marcus näsa rinner massa och även min make är sjuk (och då syftar jag inte på bakfull, för det känner han inte mycket av. Jag vill mena att det är för att jag hällde i honom nästan en liter vatten när han kom hem i natt!).

Annars har jag som sagt komvuxarbete att fixa med, men skulle tro att duktiga jag kommer att göra det i sista minuten, dvs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg :)

2009-05-16 @ 14:20:47
URL: http://wenameit.blogg.se/
Postat av: Vero

Här i Östhammar är det solsken idag. Underbart. Hoppas att ni kom ut i det fina vädret och hoppas att ni kryar på er allihopa.

2009-05-16 @ 18:03:47
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0