Det är SÅ typiskt!

Jag står och plockar ur diskmaskinen och tycker att det är ovanligt mycket som ser dåligt diskat ut. Emellanåt kan det ju bli så, men nu börjar jag fundera på om det i värsta fall är så att maskinen brakat. Men eftersom det mesta i alla fall ser rent ut så börjar jag att plocka upp. Efter ett tag ser jag att det hela beror på att tabletten i maskinen inte blivit helt upplöst. Jag tittade på ett glas och funderade på hur i he... det hade hänt, sen smakar jag på glaset och inser att allting så klart måste diskas om. Jaha, då ska man komma ihåg exakt vad och hur mycket man hade packat upp i skåpen... Tur att jag inte kommit till besticken än, för då hade jag behövt diska dem alla. Jäkla maskin.. hoppas den inte har pajat på riktigt!

Nu kommer snart maken och några vänner hit med pianot (om det inte är för tungt för dem att flytta det). Jag tar lite bilder så får ni se sen

Kommentarer
Postat av: Fia

Vår maskin gör så emellanåt den också. Nu är den dock strax över sex år gammal så det är väl vad man får räkna med men usch va störigt det är..

2009-05-13 @ 18:06:33
URL: http://lusth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0