Intressant?

Jag har ju sagt det att jag inte ska blogga mitt i natten när jag är jättetrött. Det blir liksom aldrig något intressant inlägg då! Snarare blir det nått halvblaj om hur bra 2½ män är ?! Don´t get me wrong now, det ÄR bra, men inte så att jag egentligen skulle posta det i bloggen, hehe. Men sånt är livet och ni får säkerligen vänta fler knasiga halvsovande inlägg från mig i fortsättningen också. Enjoy.

Men egentligen tittade jag bara in nu för att säga att jag ska panikgöra allting här hemma nu. Jag sov länge, maken kommer om 3, så jag måste vara extremsnabb nu. Så, vi hörs senare.


13/8 2005

Kommentarer
Postat av: Vero

Oj så vacker bild, så vacker brud.



Ha en fin dag!

2009-05-21 @ 14:19:21
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0