Inväntar koppor

Jaha, då har jag gjort en del av det jag skulle hinna med den här morgonen, dvs pratat med Tomas, mamma och Liza i telefonen, samt kollatg igenom killarna efter vattkoppor. Det har idag gått 14 dagar sedan vi träffade Robbin och jag hoppas väl att Marcus ska få vattkoppor han också, så är det gjort (och då tycker jag givetvis att Oliver kan passa på han också).

I natt la jag mig och sov strax efter 2 och sedan klockan 3 så gick jag upp med Tomas och vinkade hej då till honom, inför Östersundresan. Men eftersom torsdag är röd dag så kommer han hem tidigt och det är ju alltid trevligt.

Idag ska jag börja dagen med att städa bort helgen härifrån och sen får vi se vad jag jag orkar och känner för. Vi är fortfarande förkylda här, även om det är mycket bättre. Jag står också i valet och kvalet om hurvida Marcus ska till dagmamman imorgon. Han är med största sannolikhet inte smittsam längre och han har ingen feber samt är ganska pigg. Men det är ju just den där sannolikheten... jag kan ju ha fel och då kanske alla andra ungar blir förkylda.. Så kanske blir han hemma någon dag extra.



Kommentarer
Postat av: mammis

två underbaringar... blev en fin skrivbordsbakgrundsbild på jobbdatorn ;-)

2009-05-18 @ 20:18:41
URL: http://linjensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0