Jag är hemskt ledsen

Idag har det varit fullt upp utan dess like. Det har helt ärligt varit så pass fullt upp att det inte är fören nu som jag ens startar datorn. Så hur det ser ut i bloggen, i mailen och annat, det har jag ingen aning om. Men nu är mitt skolarbete i alla fall klart och nu ska jag sätta mig och skriva det rent och skicka till läraren. Hoppas inte det tar hela natten.. Så ska jag kolla mail och läsa bloggar också. Så dumt när man inte har tid på dagen..

I natt åker Tomas till Östersund igen, efter en vecka hemma. Denna gång är det dock inte för en lika lång period och det är ju alltid nått. Den här veckan är det fullt upp med saker här hemma också, men det är som det är. Snart är det semester och då kan jag vila

Kommentarer
Postat av: lindamoberg.

ang listan;

absolut fåru göra de, de är inte jag som skrivit de är en lista som typ är till för att kopiera lr ngt, men visst kopiera på :D

2009-05-17 @ 22:03:10
URL: http://liindahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0