Jag är lite konstig

Jag är nog allt lite knäpp ibland. Men jag har varit sån jämt att när saker tar slut, så kan det kännas oerhört tomt - även av mindre saker. Jag grät när jag slutade 6:an, 9:an och gymnasiet. Jag grät när F.R.I.E.N.D.S visade sista avsnittet och av samma underliga anledning känner jag mig lite tom nu. Dock gråter jag inte den här gången. Men det känns lite tomt att titta på något varje kväll och sen är det bara slut. Ser inte mer av det. Det som jag tycker är larvigt i detta fall är att det gäller reprisen av Big Brother 2003 och det har jag ju dessutom redan sett när det väl gick. Men lite tomt känns det allt ändå.

Att bero på det så gjorde Tv400 det just igen, haha. Finalen av BB 2003 slutar och den första reklam som kommer efter att eftertexterna gått klart är: "Sena vardagskvällar på tv400. Följ Linda Rosing på Big Brother 2003". Smart, det slutade ju just! (såg att de skulle visa BB 2002 nu. Varför visa bakåt??)

Nej hörni, skrivs mer imorgon (ja, jag vet att det är idag, men nu ska jag sova)

NOJE-11s46-danne-10_368
Danne Sörensen som vann Big Brother 2003 (Bild: Aftonbladet inför finalen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0