Jag känner mig helt vimmelkantig

Jag känner mig helt vimmelkantig. Jag är SÅ trött och har ont i halsen på det.., Jag har sovit illa sedan Tomas gick vid 5.45, eftersom jag har vaknat hela tiden. Det ända bra är att Oliver sov hela natten, så jag slapp trixa med det också. Allt jag vill nu är att gå och lägga mig igen, eftersom jag mår som jag gör. Men pallar jag mig bussresorna fram och tillbaka till dagmamman (är hemma igen strax efter 10) så får jag vara ensam hemma hela dagen. Därför får det bli så.. ZZZZzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Liza Fredriksson

Fy vad jobbigt att inte kunna sova. Hoppas du inte blir sjuk nu bara.

Jag har också sovit dåligt inatt , Tindra har vaknat hela tiden av att hon vill ligga på sidan och kan inte riktigt få till det , och fy vad arg hon blir.



Hoppas du får en lung dag idag då. Jag ska också bara ta det lungt idag.



KRAM

2009-05-14 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0